Normy
DIN: 933
PN: 82105
ISO: 4017
Materiał i klasa:
4,6 / 5,6 / 5,8 / 8,8 / 10,9 / 12,9 / A2 / A4 / A5 / C35E / C45E / 25CrMo4 / 21CrMoV5-7 / 1.4571 / 1.7709 / mosiądz / poliamid
Pokrycie:
ocynk galwaniczny, ocynk ogniowy, ocynk termodyfuzyjny
Śruby maszynowe z pełnym gwintem - M14 (DIN 933)
Śruby maszynowe z pełnym gwintem m14 znajdujące się w naszej ofercie są popularnym elementem wyposażenia warsztatów i hal produkcyjnych specjalizujących się w konstruowaniu i pracach serwisowych różnorodnych maszyn. Ich budowa, profil, wymiary i pozostałe parametry techniczne doskonale odpowiadają wymagającym potrzebom eksploatacyjnym. Jesteśmy przekonani, że jakość i trwałość oferowanych przez Kristal rozwiązań sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Ponadto proces obróbki, któremu zostały poddane śruby z naszej oferty, znacznie ułatwia montaż i gwarantuje bezawaryjny proces użytkowania.
Śruby maszynowe z pełnym gwintem m14 z Kristal
Śruby maszynowe z pełnym gwintem m14 to wyjątkowy produkt o wysokiej funkcjonalności, co jest doceniane przez naszych klientów. Produkty z naszej oferty zachowują nie tylko wysokie standardy jakościowe pod względem doboru odpowiednich materiałów, ale i estetyczne. Ponadto możemy zagwarantować wyjątkowo niskie ceny, co z pewnością wpływa na satysfakcję podczas finalizacji transakcji. Jesteśmy przekonani, że śruby maszynowe z pełnym gwintem m14 z naszej oferty spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających zastosowań.
Zapoznaj się z ofertą śrub maszynowych z pełnym gwintem m14
Wszystkie produkty w naszej ofercie charakteryzują się wysoką jakością, która została potwierdzona licznymi testami. Zależy nam, by oferowane przez nas produkty były trwałe, solidne i bezpieczne, dzięki czemu eksploatacja konstrukcji nie będzie prowadziła do sytuacji stwarzających zagrożenie. Pokrycie śrub maszynowych z pełnym gwintem m14 dodatkową powłoką ocynku podnosi ich poziom odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie negatywnych czynników zewnętrznych. Tego typu rozwiązania są doskonałym spoiwem w chwilach, kiedy podzespoły lub konstrukcje maszynowe mają kontakt z olejami, smarem bądź czynnikami atmosferycznymi, które w dalszej perspektywie mogłyby doprowadzić do korozji, a tym samym zniszczenia powierzchni.