
Normy
DIN: 564
PN: 82304
ISO: -
Materiał i klasa:
Pokrycie:
ocynk galwaniczny
Śruby dociskowe z czopem stożkowym - M10
Naszym klientom proponujemy szereg rozwiązań, które mają zastosowanie w wielu sytuacjach. Potencjał śrub nie zna granic! Praktycznie na każdym kroku stykamy się z wykorzystaniem systemów mocujących, które różnią się w zależności od warunków eksploatacyjnych, oddziaływania siły, ciężaru i zastosowanych materiałów. Śruby dociskowe z czopem stożkowym - M10 to doskonałe rozwiązanie dla branży przemysłowej, gdzie konieczna jest wzmożona odporność na czynniki destrukcyjne oraz trwałość i solidność, by proces użytkowania był satysfakcjonujący przez wiele lat. Specyficzna konstrukcja naszych wyrobów warunkuje ich sposób wykorzystania, zatem specyfikacja techniczna śrub dociskowych, czopu stożkowego oraz rozmiaru M10 doskonale sprawdza się w wymagających warunkach, gdzie istnieje wzmożone zapotrzebowanie na delikatne łączenia i mocne konstrukcje.
Gdzie wykorzystywane są śruby dociskowe z czopem stożkowym M10?
Charakterystycznymi elementami proponowanych przez nas śrub dociskowych są czopy formowane w kształcie stożków. Ich potencjał gwarantuje wiele możliwości użytkowych. Osadzone mechanizmy są doskonale kompatybilne z łożyskami, kołami, tarczami i dźwigniami, a więc produkty te stanowią podstawę wyposażenia mechanizmów wykorzystywanych w procesie mechaniki i montażu podzespołów w pojazdach i maszynach z zakładów produkcyjnych. Ponadto specyfikacja techniczna śrub dociskowych gwarantuje ich satysfakcjonujące użycie w procesie zacisku i podpory w mocowaniu konstrukcji.
Poznaj zalety śrub dociskowych z czopem stożkowym M10
Niewątpliwie do zalet śruby dociskowej z czopem stożkowym M10 należy sposób wykonania konstrukcji, który gwarantuje odpowiednie dopasowanie do warunków eksploatacyjnych nawet w trudnych i wymagających sytuacjach. Zastosowanie powłoki uzyskiwanej w procesie ocynku galwanicznego zapewnia wzmożone zabezpieczenie wykorzystywanych materiałów oraz naniesienie maski ochronnej dla ewentualnych uszkodzeń mechanicznych powstałych w procesie montażu i dopasowywania śruby do otworu.
